REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Poznań] Dobra inwestycja dla przedsiębiorcyartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Dobra inwestycja dla przedsiębiorcy
Rynek deweloperski przeżywa ożywienie nie tylko ze względu na zainteresowanie mieszkaniami, ale równ...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Lubin] Centrum Fortuna
Lubin, Chobienia
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Toruń] Centrum Dialogu
Toruń, Bydgoskie Przedmieście
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Białystok] Centrum Żelazna
Białystok, Piaski
[Opole] Centrum Sportuinwestycja
Pokaż inwestycję
[Opole] Centrum Sportu
Opole, Półwieś
Centrum Obsługi Podróżnychinwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Obsługi Podróżnych
Wieliczka, Śródmieście, Dembowskiego
Centrum Łopuszańska 22inwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Łopuszańska 22
Warszawa, Włochy, Łopuszańska 22
[Kraków] Centrum Wspinaczkoweinwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Centrum Wspinaczkowe
Kraków, Podgórze, Rydlówka 32
Wrocławskie Centrum Sportuinwestycja
Pokaż inwestycję
Wrocławskie Centrum Sportu
Wrocław, aleja Architektów
Centrum A 7inwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum A 7
Kraków, Nowa Huta, Centrum A 7
Centrum C, 3 inwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum C, 3
Kraków, Nowa Huta, Centrum C 3
Zintegrowane Centrum Pediatryczneinwestycja
Pokaż inwestycję
Zintegrowane Centrum Pediatryczne
Wrocław, Borowska 213
Centrum Modlińska 6Dinwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Modlińska 6D
Warszawa, Modlińska 6D
Nowe Złotno. Powstaje szósty etap osiedla w zielonej części Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Nowe Złotno. Powstaje szósty etap osiedla w zielonej części Łodzi
W Łodzi trwa budowa szóstego etapu osiedla Nowe Złotno. Dzięki wyjątkowo zielonej okolicy, przemyślanym rozkładom mieszkań i wygodnej komunikacji z centrum osiedle realizowane przez PROFIT Development cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Obecnie w sprzedaży są lokale z szóstego etapu tego projektu.
Przesunięcie terminu otwarcia Tymczasowego Miasteczka Handlowego dla kupców ze spalonego CH Marywilska 44artykuł
Pokaż artykuł
Przesunięcie terminu otwarcia Tymczasowego Miasteczka Handlowego dla kupców ze spalonego CH Marywilska 44
Powstało Tymczasowe Miasteczko Handlowe dla kupców ze spalonego centrum handlowego Marywilska 44 w Warszawie. Pierwotnie datę jego otwarcia wyznaczono na sobotę 3 sierpnia 2024 r. Niestety nie uda się dotrzymać tego terminu. Spółka Marywilska 44 Sp. z o.o. zarządzająca Kompleksem Handlowym Marywilska opublikowała na swojej stronie następujący komunikat:
[Wrocław] Nowy biurowiec stanie przy ulicy Brücknera artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Nowy biurowiec stanie przy ulicy Brücknera
Warszawska spółka Terceira sp. z o.o. planuje budowę nowego biurowca we Wrocławiu. Inwestycja ma być...
[Dolny Śląsk] Otwarcie Quick Park Oława już w listopadzieartykuł
Pokaż artykuł
[Dolny Śląsk] Otwarcie Quick Park Oława już w listopadzie
Inwestor Quick Park Oława zapowiedział jego otwarcie na listopad bieżącego roku. Centrum jest już wy...
[Świdnica] Central Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
[Świdnica] Central Park
Świdnica, Żarów, Lipowa
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.
Parki handlowe oraz centra codziennych zakupów (tzw. centra convenience) okazały się najbardziej odpornymi formatami handlowymi w czasie pandemii COVID-19. Ten format handlowy w Polsce dynamicznie się rozwija, a parki wiodą prym pod względem przyrostu podaży. W pierwszej połowie 2022 r. deweloperzy oddali 183 200 mkw. powierzchni najmu, z czego 66% w ramach parków handlowych oraz centrów convenience. Przewiduje się, że na rynku do końca tego roku pojawi się kolejne 341 700 mkw. powierzchni najmu, z czego 53% będą stanowiły parki handlowe. To byłby kolejny rekordowy rok w historii tego sektora pod względem dostarczenia nowej podaży.
Trendy na rynku retail w Polsce oczami ekspertów MVGMartykuł
Pokaż artykuł
Trendy na rynku retail w Polsce oczami ekspertów MVGM
Rynek nieruchomości handlowych nieustannie ewoluuje pod wpływem zmieniających się preferencji klientów oraz sytuacji w otoczeniu ekonomicznym i prawnym. Obecnie jesteśmy świadkami wieloaspektowej transformacji, która definiuje na nowo przyszłość całego sektora retail. Zwrot konsumentów ku obiektom handlowym znajdującym się blisko miejsca zamieszkania, wciąż silne ich przywiązanie do tradycyjnych form zakupów, a także postępująca zielona transformacja to główne czynniki determinujące perspektywy rozwoju galerii handlowych i centrów convenience – wskazują eksperci MVGM, wiodącego na polskim rynku zarządcy nieruchomości.
REKLAMA